Morbid ?!

Måste bara börja med att kommentera anonyms kommentar på "min besatthet av sjukhus i allmänhet"
Denne skrev typ : "Du är ju sjuk i huvudet! Jag skulle aldrig vilja få vård av en sån som du?!"

Alltså... du måste ju vara totalt iqfiskmås som inte tror att jag överdriver lite när jag skriver mina inlägg.
Jag gör ALLT för mina patienter, jag har aldrig orsakat någon smärta eller annat och jag skulle vara jävligt glad om jag blev omhändertagen av mig själv. För jag är MYCKET kompetent och vet vad jag håller på med. Jag tycker det är spännande med blod, med död och med sjukhus. Är det något fel med det? Jag önskar väl förfan inte att någon ska dö?! När man jobbar inom vården så gör man allt för att patienten ska bli frisk, även jag.
Dumma, Dumma jävla människa.

Aja iaf.. Idag har jag pratat med Malin. Haha fyfan vad vi har kul när vi snackar med varandra!
Jag sa till henne:
Mathilda - Jag ska diska, koka potatis och rensa brunn.
Malin - hahaha, ska du ut och rensa brunn?, Det låter som du bor på en åker och ska ut och rensa vattenbrunn.
(jag kommer på mig själv hur det lät och asgarvar, Malin skrattar oxå)
Mathilda - Hahah ja, fan det lät verkligen så. Liiiiite gammal.
Malin -  Jaaa herregud, om du hade sagt avloppet så hade det iaf låtit som du levt på 1900talet istället för 1400.
(vi skrattar så vi nästan kvävs)

Aaa shit så kul man kan ha. Fan, jag blev värsta distraherad av den där jävla anonyma kommentaren ju! Jag hade kommit på massa bra saker att skriva. Men nu är det som bortblåst.
Skriver kanske lite senare istället.... hrm.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den där anonym har jag också haft hos mig. kanske samma skit som inte har så mkt att göra i sitt liv. Bitter och oälskad..

Bra inlägg försten:)

2009-04-22 @ 19:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Jonas

Den där anonym har jag också haft hos mig. kanske samma skit som inte har så mkt att göra i sitt liv. Bitter och oälskad..

Bra inlägg försten:)

2009-04-22 @ 19:54:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda.

Hrmf, ja det måste ju vara samma anonym ;) Eller oxå inte.. alla är idioter. Min livssyn :D

2009-04-22 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0