Jag överlevde duschen! Och fick på mig trosorna *LER ZÖT*

Wohhoooooo, I made it.. nothing can stop me now ;D
Kändes faktiskt lite som att bestiga ett berg, duschen alltså. Var dock lite svårt att böja sig ner och nå till *host, de ställena längre ner* men fan man utvecklar ju knep ;D
Tog dock en stund innan jag kom på hur jag skulle torka mig, fick typ böja benen och huka. Haha jag skulle ha gett mycket pengar för att se nån annan göra detta.
Annars så har man väl inte gjort så mycket under eftermiddagen/kvällen förutom att skrika "helvetes kukfitta" (mitt favoritsvärord), när det gjort ont alltså. För naproxenen, jävla mestabletter hjälpte ju knappast.

Jag och mannen har idag diskuterat lite om att hålla igen, och han föreslog att vi skulle dra ner på helgonyttigheterna, alltså godis. Men jag tycker att vi ska börja äta lite nyttigare mat istället. Men det är en sån jävla svår fråga det där, liksom han är en sån som hellre äter lite godare mat, och jag äter hellre lite äckligare.. bara jag får den där påsen med smågodis. Hur gör man för att lösa detta, någon som har en idè? Jag vet ju att jag blir så jävla sur om inte jag får mitt sötsug stillat en gång i veckan, och jag äääälskar verkligen smågodis och ser inget sätt man kan kompensera det på?! För inte fan är frukt samma sak, förstår ens inte hur man ens kan tänka tanken att det skulle bli bättre utav FRUKT?! Jävla nyttighetsdyrkare, hatar såna. Hrmf.

Nej, om man ska kolla lite mer på Hockey kanske. Jag hejjar ju på färjestad i andra hand efter djurgården :D Så jag hoppas de tar hem smguldet idag wÖÖ wÖÖ. Kul att Johnny tycker HV71, det blir lite mer action då om man hejjar på olika lag, och jag gillar när det är lite action ;D höhöhö. Nej, nu ska jag rulla upp från stolen (och ja, det går), ta mig en risifrutti och krypa ner brevid min man som läskas med sin närvaro, vill verkligen inte ha ont i ryggen...

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anna Ida Nathalie

GI-metoden, och sen unna er på endast lördagar. Men lite kolhydrater måste man ha för hjärnans skull så den fungerar som den ska.



Lycka till!



Puss Kusin Ida

2009-04-08 @ 22:13:05
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/
Postat av: Zabine

får ja fråga varför du har sinnesro bönen som header?

2009-04-09 @ 10:45:04
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Tilda

Till Zabine : jag tycker den bönen är otroligt sann och det är en text som jag försöker följa. Jag är absolut inte kristen.

2009-04-09 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0