Jag gillar det brunt!

Satt idag och tog en bild på min frukost...



Och jag kom på, fan vad jag gillar bruna saker! Min frukost ser inte sådär hälsosam ut som de gör på tv med gult, grönt och jag vet inte alla färger de har. Min är bara .... brun. Brun leverpastej, bruna smörgåsar, och brun oboy. Kan det bli mer brunt?
Fast egentligen om man tänker efter, så gillar jag många bruna saker. En sak ska jag absolut inte ta upp här, och andra saker tänker jag bara inte säga. HAHA

Shieet, det här vart ett sånt här skruvat inlägg känner jag nu. Det KAN bero på att jag sovit skitskumt inatt med massa konstiga drömmar. Så jag är fortfarande trött, suck. Menmen.....
Såhär ser jag iaf ut idag :


Inte så jävla smickrande, men helt okai. Snart går bussen in till stan, kommer dock få sitta och vänta på kumla station en stund. Suck. Nej, nu ska jag ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0