Idag är dagen som jag väntat på i 8 månader.

Idag kommer min nettan hem till Sverige igen, och det känns så jävla bra. Den enda kontakt som vi haft medans hon varit i sydamerika är över msn och mail, vi har camat en gång och då satt vi båda och grät. Haha. Men idag då jävlar landar hon på arlanda :D så nån gång i helgen ska vi ses! Då har vi bestämt att bara softa, äta pizza och godis ville hon oxå göra, HAHA! Konstigt efter 8 månader liksom....
Ååh kan knappt vänta tills hon ringer, hoppas det blir snart! Åh få krama om henne, fyfan vad mys <3

Hrmm annars då, väntar på att få åka hem. Johnny kommer o hämtar mig om en halvtimma. Då blir det hem och tvätta och sen käka lite mat, vi skulle käka rester idag bläääää! hatar fan rester :P Menmen.. man måste väl äta upp sånt oxå antar jag.
Hrmm... nejfan, nu kanske man ska göra ngn nytta. Eller oxå inte :D hihihi.
Puss i hej

Kommentarer
Postat av: Naan

Du behöver bli student! Då förkastar men ej rester utan äter dem gladeligen. haha.

2009-04-08 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0