Funderande. Svartsjuka, och andra sjuka saker.

Alltså. Jag är sjukligt svartsjuk... jag hittar på värsta fantasiscenarion och håller på och hetsar upp mig själv. Jag drömmer, och jag vaknar helt jävla arg och skulle kunna nita vem som helst.
Jag diskuterade detta med Anna idag, och både hon och jag vet att min man aldrig skulle kunna göra ngt sånt, jag vet att han älskar mig. Och det jag oxå vet att det är i min hjärna som detta bubblar upp, det är ju jag som är SJUK.
HUR BOTAR MAN DETTA?
Anna sa : Det bottnar nog i din egen osäkerhet.
Men liksom.. vad är jag osäker på?!

Jag tror, haha tror. Att allt handlar om avsaknaden av fadersfigur under uppväxt. Det brukar jag skylla på när det är ngt sjukt i mitt huvud. Haha.
Okai... min pappa har alltid funnits där, men ändå inte där om ni förstår?! Så ja, jag tror att det beror på detta :D Haha.

Men det är rätt kul när man kollar på beskrivning av "skorpionen" mitt stjärntecken. Allt stämmer nästan. Vänta.. ska hämta en beskrivning. (hrmm vart var det nu jag hittade den)

I Skorpionen kombineras vattnets känsliga och intuitiva element med den fasta egenskapen. Här kan således känslan få praktisk tillämpning. Pluto härskar över skorpionen och ger en stark drift till nydaning och nästan brutal personlig utveckling.
- Stämmer!

Vart detta leder hän varierar från skorpion till skorpion. Den ende som vet är möjligtvis skorpionen själv då han aldrig röjer sitt inre.

Skorpioner är intelligenta och lyckas vanligtvis lösa de problem som de ställs inför. Det finns en stark kraft här som måste få utlopp, ibland i hårt arbete, diskussioner eller passion, men tyvärr kan också våld, hämnd och svartsjuka finnas med på listan.-Stämmer absolut! 
En röd tråd i hans handlingar och känslor är intensitet. Han tar livet på blodigt allvar, det här är ingen person som man driver eller leker med, då får man snart smaka på hans tillbakabetalning. Kritisera inte en skorpion, det är ingen idé. Den ende som ändrar på skorpionen är han själv.
-Stämmer helt klart!

Element: vatten
Kvalitet: fast
Polaritet: negativ
Nyckelord:  koncentration, intensitet, sex, födelse, död, hemlighetsfullhet och jade.
Positiva karaktärsdrag: beslutsam, flitig, charmig och har elegans.
Negativa karaktärsdrag: svartsjuk och inåtvänd.
Människokroppen: könsorgan
- Haha, stämmer (inga kommentarer)



Haha, tametusan allt stämmer ju. Hrmf.

Aja. Imorn blir det iaf party :D
Wohooo!! längtar :D Idag ska jag till mamma och sova där, för Johnny ska åka bort och hämta färg, så han ska sova hos sin farbror. Och ORKA sova ensam, haha. Saknar honom redan :(
Nejfan... ska klippa mig imorn oxå! Sitter med hårfärg i skallen nu, rött RÖTT :)
Nej, nu drar jag. Hej!

Kommentarer
Postat av: katta

Hahah jag är ett gäng sotis jag med.. As jobbigt och vakna efter en natts mardrömmar då karl varit med någon annan och jag har puklat på varenda en jag sett i frustration.... Bläää men lite svartsjuk är nog nyttigt och vara men vi kanske är lite extrema men vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade Antti. Ja avsaknad av fadersfigur skyller vi på kan jag med göra även modersfigur så jag är dubbelt sotis hahaha

2009-04-30 @ 08:13:46
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda.

Haha asbra katta!

2009-05-02 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0