En uppenbarelse!

Fyfan, idag kom jag på en sak.. till min förskräckelse: Gud vad hemsk tråkig min blogg är?!
Är det sant? är mitt liv så hemskt eller kan jag inte skriva, jag berättar fan aldrig saker som får folk att skratta... hrmm, undra vad det kan bero på. Antagligen för att alla roliga saker som jag varit med om är halvt perversa eller helt enkelt sjukliga. Och med rädsla för att min syster eller mamma ska läsa detta så håller jag detta inom mig. Men satans vad kul det vore att berätta :D
Anledningen till att jag kom på att jag är allmänt tråkig, var att jag var inne och läste på min nya favoritblogg : metrobloggen.se/jonaslindh . Åhå vilken underbar man, vilket underbart sätt att skriva! Jag skrattar nu iaf minst en gång om dagen pga denna människa :D höhö. Tänk om jag oxå kunde skriva så, berätta så roliga saker. Hrmf.
Om jag hade varit singel hade jag säkert blivit lite små förtjust, haha jag är så sjuk att jag kan bli förtjust i någon för att de skriver bra, eller bara är roliga. Aaaah knäppa Tilda som vanligt liksom.
Tur att jag har min karl iaf, han håller lite fason på mig !

Men nu ska jag fan ge mig på att försöka skriva ngt roligt som jag varit med om !

Det var en kväll för kanske 3 år sedan?! Jag och min fd bästa kompis Sophie (kom tillbaka Sophie!) skulle sova hos mig, hon låg i soffan mitt i mot min säng, grejen var.. när vi kom hem där mitt i natten så luktade de så mycket skit i mitt rum. Men jag trodde det var min hund som hade legat där inne och fisit (som han brukade göra). Men iaf... la mig ner på mage och greppade händerna runt och under min kudde. Och känner då ngt fuktigt och mjukt inne i kudden, sliter upp kudden ifrån sängen och tittar i det. Då har kattjäveln skitit i kudden! Sophie höll på att dö av skratt, och jag skrattade och höll på att kräkas samtidigt. Kan bara tänka mig hur det hade blivit om jag inte upptäckt bajset. Hade säkert vaknat av att det stuckit lite i näsan av bajslukt, och haft hela ansiktet inkletat i kattbajs. Då hade jag sannerligen dödat den söta lilla vita kattungen. Hrmmf. Blä.

Eller vad fan? var det där ens kul.
Shit vad jag känner mig värdelös, avtrubbad och allmänt sur idag. Har absolut ingen som helst lust att gå till den där jävla trafikskolan för att jobba idag. Det är såååå tråkigt, vill bara vara hemma och vältra mig i mitt eget elände. Jävla slacker är vad jag är. Suck.

Men ska iaf försöka hitta ett par ordentliga sandaler på väg till jobbet (i en skoaffär då, haha det där lät lite kul)
Måste ha ett par bra och fotvänliga skor när jag ska börja på sjukan, annars får jag skitont i fötterna och kommer då klaga över det.
Nej.. om man kanske ska försöka roa sig med nåt "lägga sig i sängen och självdö en stund".


Kommentarer
Postat av: Jonas

oj, tack för dom orden:) you make me proud:) haha, du är faktist en jävel på skriva också:) fortsätt med det. Lagt din blogg i "favoriter"=)

2009-04-08 @ 09:36:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda

Hihi det var så lite så ! tack, nu blir jag nästan generad :D

2009-04-08 @ 15:21:33
Postat av: Naan

Haha, babygirl. :*

2009-04-08 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0