Because im a fucking star!

Sitter här och sjunger till Lady GaGa och Katy Perry, och inbillar mig själv om att jag är precis lika het, glammig och absolut har samma vackra sångröst som dom. haha. Kruxet är bara att jag vaknade med superduper ont i halsen imorse. och är dessutom snorig och allmänt seg. Vad fan ska jag alltid bli sjuk för? Vad har jag gjort denna värld för att förtjäna detta?! SNÄLLA SVARA MIG JESUS.
Men som vanligt... så kommer inte jesus svara, kan väl köra på att han har viktigare saker att göra för tillfället. Är det såna saker dumma kristna tror på när jesus inte svarar dem?
Ja, kristendomen är för allmänt dumma personer. Även fast min mamma är "troende" så tycker jag det, och det vet hon. Jag brukar ställa på henne lite ibland med svåra frågor, då tycker hon bara att jag ska vara tyst och tro istället. Haha så söt är hon.

Nejfan, ville bara klaga lite. Nu ska jag försöka svälja lite mat innan jag drar iväg till jobbet. Suck. Hejdå.

                    

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den här bloggen blir bättre och bättre för varje gång jag läser den. Underbart:)

2009-04-16 @ 15:19:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda.

Aaa shit, du gör ju mitt ego hur stort som helst :D

2009-04-16 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0