Att ens inte kunna få på sig trosorna....

Igårkväll, när jag skulle lägga mig ner för att gosa med min man small det till. ÅH ja RYGGVÄRK precis det jag längtat efter.
Gjorde ont när jag vände på mig, men inte så mycket mer. Somnade sedan gott men vaknade kl 03.30 utav en himmelsk smärta i ländryggen/svanken. Rullade upp ur sängen (ja, bokstavligen rullade) och letade igenom hela lägenheten efter piller. Åh piller, denna gudomliga uppfinning.
Men till min förskräckelse så hittar jag inget starkare än Panodil, voltaren eller diklofenak... Jaaaaa paracetamol, precis det jag behöver. Satte mig ner på toalettlocket och grät en liten stund medans jag tyckte synd om mig själv, hävde sedan i mig de där jäklans panodilen "bättre än ingenting tänkte jag" och började smsa till min dexofen"langare" (haha shit, nu kommer säkert snuten komma hit och tro att jag brukar och innehar, IGEN) Aja skitsamma.
Haha nu satte jag ordet "langare" inom situationstecken för att polisen ska ta det mindre allvarligt på saken, shit vad paranoid. höhö.
Aja iaf... smörjde in hela ryggen med linement oxå, och drog ett täcke runt mig och satte mig vid datorn.
Efter en timma hade jag mer ont så jag gick och la mig igen. Sov gott tills Johnny skulle iväg till jobbet, då kände jag att jag hade ont igen men ignorerade värken och la mig. Vaknade ett gäng gånger men kunde somna om igen.
Sen vid tio vaknade jag för sista gången och gick då upp (rullade upp) Och sen dess har jag gått här och tyckt synd om mig själv medans värken blivit värre.
Åt lite förut, och skulle sedan kolla på film. Innan filmen skulle jag ta på mig raggsockor för jag frös om fötterna. Tog på mig dom, och kom på efter det att jag skulle ta av mig byxorna. Och eftersom jag inte kan ta av mig på normalt sätt så "klev" jag ur dom, och vad hände då? Jooo självklart så åkte sockorna av, och som jag slitit för att få på mig dom! Då grät jag, jag grät när jag insåg att jag skulle få ta på mig dem igen, haha shit vad patetisk. Menmen, efter lite mer tårar och skrik (grannen undrar nog vad fan det är för fel på mig) så kunde jag lägga mig ner i sängen.

Sen då, när jag skulle upp.... haha nemen gud, rullningen funkade inte längre. Tog fan 5-10 minuter för mig att ta mig upp ur den där jävla sängen, vet faktiskt inte hur jag lyckades alls... Menmen. Så nu sitter jag här, en enbart linne. För jag får ju fan inte på mig nåt annat. Suck! Funderar över att ta en varm dusch, men oroas över hur jag ska kunna torka mig. Men jag diskuterade detta med Anna, och vi kom fram till att jag skulle självtorka tillslut.
Även fast hon sa:

"Synd att jag inte var där, då hade jag kunnat duscha och torka dig, precis som om du vore ett sött litet vårdpaket."
Sött Anna, tack :D

Jaaa gud Guuuuuuuuuuuud (som sunes pappa).
Älskling kommer iaf hem snart, eller om 1,5 timmar. hrrm. Han skulle åka till min mamma först och hämta piller :D Wohooo, och nej farbror polisen. För ANDRA gången, jag är ingen missbrukare.
Synd att de inte är så starka som jag vill ha dom, hade gärna fått lite moffetabletter ;D
Nej, nu ska jag ge mig på duschen. Håll tummarna för mig!
Puss

                   ------------------------------>  




Kommentarer
Postat av: Naan

hihihi, jag hade gjort det för din skull hjärtat!

Tar med något när jag kommer på söndag. Stå ut!

2009-04-08 @ 15:52:50
Postat av: jonas

du är bra ju., riktigt bra:)

2009-04-08 @ 17:37:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Anonym

Bra på vadå? :D Inte bra på att vara snabbtänkt iaf ;D

2009-04-08 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0