Är jag dömd till hemskheter?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Har jag gjort så många människor illa i mitt liv? Har jag ljugit så att jag förtjänar ren ondska?

Haha nu överdriver jag nog lite, kanske ;)
Vet egenltigen inte vad jag ska skriva, har oerhört tråkigt och vill typ gnaga av mig mitt ben för att mitt knä smärtar. Varför vet jag dock inte.
Nu tänker säkert många av er "åååhåå nu klagar hon igen" Till er säger jag såhär : JAG KLAGAR HUR MYCKET JAG VILL! Jag älskar att klaga, jag njuter så innerligt av detta klagande. Jag ska klaga sååå mycket mer i framtiden, bara för att jävlas med er.
Hihi jag känner mig på ett riktigt ondskefullt humör idag, tom att slå nån så de börjar blöda känns som en ypperlig idè.
Jag kommer dock inte göra detta, men att fantisera har väl aldrig dödat någon.. eller?!

Om 20 minuter ska jag hem och laga korvstroganoff! Det är en rätt som är alldeles för underskattad enligt mig. Den är enkel att laga, utmärkt att frysa in till matlådor, och så är det ju så gott :) Me love korvstroganoff <3

Jag skulle verkligen vilja ha en timeout på ett sjukhus i ungefär 2 veckor. Kanske en liten allvarligare blindtarmsinflammation vore nåt? Så att man får ligga på postoperativt i en vecka eller två med massa morfin. HALLELUJA! Mer morfin åt folket! Okai att jag kräks som en fjortis som druckit hembrännt. Men det är det värt :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

jag fick just en känsla att aldrig ligga på en toraxklinik.-.--hjälp:)

2009-04-23 @ 23:13:35
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda.

hahaha! Varför inte?!

2009-04-24 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0