Vissa dagar är värre än andra.

Igår när jag var hos nettan, så kommer hennes mamma hem.. hon har varit hos min mamma, hon säger "mathilda, du måste ringa din mamma, mormor håller på och dör"
Vi åker till boendet där mormor bor, och hon ligger så fint i sängen... men hon hade inte avlidit. men hon hade andningsuppehåll och såg allmänt blek ut.. Jag, mamma, hennes systrar och bror, och min ena kusin har suttit där hela natten. Imorse kl 6 orkade jag inte mer.. satt bara och nös o snorade och kände mig allmänt sjuk hela natten. ville inte smitta ner de andra heller. Så jag vandrade hemåt, pussade ordentligt på mormor innan jag gick. Ursch känns helt overkligt. Morsan och de andra är fortfarande kvar, och kommer nog vara det länge till.. för jag tror tanten är seg !
Men just nu vill jag bara att hon ska gå bort.. visst det kanske låter okänsligt, men jag ser ingen anledning för henne att ligga där i hög feber och tyna bort. Men det värsta är att ibland kan det ta flera veckor, men hoppas fan det går snabbt.
Så kan begravning och allt sånt shit komma, så det bara blir över. Hatar sånt här med dödsfall och d, är så kass på att hantera skiten.. är bäst på att vara kall och bara stänga inne saker. Skulle vilja vara en såndär som bara gråter ut i några timmar, så är allt bra sen.. men så är inte faktum. Uff.

Har bara ätit 2 äpplen och en macka på 2 dygn, men ändå känner jag mig knappt hungrig.. Men ska väl gå o köpa en pizza kanske, att laga mat kommer ens inte på tal. Sen blir det till att lägga sig med datorn i sängen och sega framför en film o sova.

Måste till apoteket oxå och hämta ut lite medicin.. tar det på konto så slipper jag betala det nu, för vet ni vad?! Jag har inga pengar, hahahahahaha :)

Shit vad allt är underbart, idag skulle jag bara vilja att ngn sköt mig.


Miss my baby oxå :(

J : Vad kladdig du är, vi kladdar fast
M : Jaa men det är ju skitvarmt
J: Hihi du är som en kladdkaka, kladdig och go.. och som alla tycker om, och även fin att se på. Jag är mer som en mandelkubb, en torr jävel.. fast man äter den ändå, för den är ju rätt så god.
M : haha det där var det roligaste någonsin.


Nej nu ska jag ner och hänga tvätt, och sen snora lite mer och dra till apoteket. Ha det. hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0