Trött på bloggandet.

Fan.. har ingen lust till att blogga längre känns det som.. man får ju liksom inget ut av det, lr?! Inte en enda jävel kommenterar ju ens, stor mening då. Hrmmm.. livet rullar på iaf, fram och tillbaka som vanligt..

Annars så jobbar man lite, försöker hinna med att vara med kompisar samtidigt som man ska umgås med familj och pojkvän. Fan vad lite tid man har egentligen. Igår sa mamma att hon saknade mig, och då kom jag på att jag inte umgåtts med henne själv på hur länge som helst! Ska försöka gå dit ngn dag och bara snacka lite skit.

Jaha vad har man annars gjort då?! har varit ute med Johnnys båt, hrmm var det förra helgen va? aa just ja, det var riktigt mysigt.. stannade till vid en ö och fikade lite o så.. mycket fint !
Har premiärfiskat oxå, slutade med att jag fick två mörtar (ooo så fina) och Johnny fick en liten gädda :) Så jag vann ;P

Alltså.. det känns som om jag inte har så mycket mer att skriva, är fett trött.. vet ej varför, men ska lägga mig en stund och läsa lite nu, sen blir det att knata till jobbet vid halv två. Jobbar tills halv tio och sen kommer J och hämtar mig tror jag.. sen vet d fan hur dagen kommer sluta.. lr jooo kanske jag vet ;P haha! Nej men hejdå era nötter. PussPuss



Ps. Massa bilder finns på bilddagboken, kolla och kommentera !

Länk finns.... här!


Kommentarer
Postat av: schaggi:)

halluuu jag saknar diiig, när ska vi ses ? :P du har typ aldrig tid med mig din slynish! :D

2008-05-13 @ 12:47:55
URL: http://schaggi.blogg.se
Postat av: Malluppa

Keep on blogging! Ja läser! Saknar dig!

2008-05-15 @ 08:44:06
URL: http://metrobloggen.se/malluppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0