RubrikStiltje

Idag är det varmt, IGEN! Hade en superskön dag igår, drog ut med johnnys båt.. drog med fläskkarrè, potatisgratäng, potatissallad, grönsaker och fika...
Åkte en tur och letade efter en ö att parkera båten på.. Johhny kan ju alla öar därute så det var bara att flänga med i båten.. parkerade på nåt ställe som hette "sandön?!" Mysigt som fan, inte en kotte... Bara en liten gräsmatta och en liten strand. Hade tagit med badkläder och jag bestämde mig för att jag skulle fan i ! Drog upp en mysig filt och sedan badkläder... och självklart (min vanliga tur) så går bikiniöverdelen sönder :( damn liksom! tänkte först bada toppless men fan kan ju komma folk så det fick bli bh.. sen fick jag gå hela dagen utan :) haha fett skönt utan den där jävla åtsittande skiten. ELDA BHARNA !
Men shittan vad kallt det var, liksom hjälmaren är skapligt stor, så den blir inte varm i första taget :P Men men det blev bada av ändå :) Johnny den krukan doppade sig bara medans jag simmade runt med badtermometern. haha ca 14 C fick vi det till :) Brrrrrr.
Sen blev det mys på filten.. sex on the beach ;P HAHA
Var väl där i några timmar, sen blev det färd hemåt.. orkade aldrig grilla, så vi tog med oss maten hem igen och grillade där :) det blev mycket fint.

Gillar Johnny mer och mer för varje gång vi ses känns det som :) och hans familj är ju helt underbara, trivs med alla! Och i sommar tror jag han ska med mig ner till Öland, skulle vara underbart roligt att ta med han dit. Sen får vi se om det blir en resa ner till falkenberg oxå :)

Nejfan, nu ska man snart dra iväg och jobba, känns inte så skitkul direkt när det är så fint väder. Imorn skulle det ju bli kasst :( Får se vad som händer i veckan, ska jobba på tisdag iaf.. sen vet d fan!
Menmen det är storhelgsOB ikväll.. 190 kr i timman :) wohooooo!

Hare allihoppa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0