Pajjad fot :(

Jahapp. Då har det varit helg igen.
Fredag: Åkte in till stan och knatade ner till Johnnys jobb, åkte sedan runt lite med han o handlade till hans lgh... åkte vidare till mellösa efter ett litet polisstopp på vägen, stackars sötnos <3 Åkte hem till han och käkade o så. Sen skulle J ta en öl.. hade köpt till lördagen.. men karln bara fortsätter och dricka och blir kadenk! Där sitter jag med J, hans bror och hans pappa och gaggar, haha fett kul. Menmen kl  22.30 så lägger sig J och somnar i sängen.  Fick klä av han och bädda ner fyllekajjan :P
Går ut och röker.. kommer sedan ner och hittar hans bror däckad på databordet, dyngpackad ! Fyfan den natten alltså, haha shit vad jobbigt.
Lördag: Drog till hallsberg och till min syster o hennes karl. Fick bifftortillas med guacamole och massa annat namnam, jäklar vad gott det var ! Satt o snackade och drack lite med dom, sen gick vi 4 till öltältet som var på torget. SHIT vad folk det var där alltså! Morsan var redigt på lyran, haha. Men kul var det.. Alla var nog redigt på lyset faktist. Menmen skitet stängde vid 24 så då skulle vi gå till GleipnersMCklubb, spatserade dit och självklart så snubblar jag till och trampar snett.. Menmen det kändes inte så farligt. Var där en stund och sen gick jag o J hem. Somnar som grisar, haha.
Sen imorse när jag vaknade typ vid 06,och ska raggla upp och gå på toaletten.. så kan jag ens inte stödja på fotjäveln. DAMN IT vad ont. Lindade skiten och gick o la mig igen. Och sen dess så har det bara blivit värre för varje timma som går.. finns inte en chans att stödja på skiten. SUCK. Instängd i lägenheten, säkert kul :( Menmen inget att göra åt, morsan hittade ngn gammal gardinstång av trä som jag har som käpp. HAHA känner mig som Gandalf typ.
UjUj. så mamma var o handlade massa tycka synd om grejs förut :) och sen bjöd Johnny på pizza :) Namnam.
Nejfan nu ska jag lägga mig framför tvn. Tror nettan och miriam ska komma över och kolla på film snart. Kul :) Imorn kommer babe igen, längtar redan <3 Hare! Puss




Haha köttbulle på foten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0