Odium Generis Humani!

Pruttdag idag känns det som, gårdagen vet d fan hur den var heller.. det enda bra var att Johnny var här. Annars så kände jag mig halvt miserabel och seg hela dagen.. och idag känns det ju fan inte bättre! Suuuuuuck, vet inte vad jag vill göra med denna dagen heller, funderar på att dö i min säng och bara kolla film hela jävla dagen! Göra så lite som möjligt. Tror inte jag ska umgås med ngn alls idag, tror det är lika bra, för jag känner mig inte så snäll. Är tom rädd för att gå till morsan, för det är jävligt lätt att släppa allt på henne när man känner sig såhär irriterad, och hon blir så ledsen när jag är elak. Ursch vet d fan vad det är med mig. UFFA


nej nu ska jag ta med mig datorn och lägga mig i min säng och se minst 2 filmer så denna dagen försvinner. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0