Mormor Anna <3

Aja.. denna dagen blev skum, typ. När jag låg i min sköna säng o spanade på 1408 (förövrigt en mycket bra och skrämmande film) så ringer morsan.. Boendet där mormor bor hade ringt till min moster och sagt att mormor var sjuk, okai hon är alltid sjuk för hon har alzheimers men nu var det iaf värre..
De sa att hon ej djupandades och låg i sängen.. så jag fick självklart för mig att gå dit och kolla hur det var med tanten, man måste ju krama lite på henne och så om hon nu skulle råka gå bort. Så jag trotsade min stukade fot och spatserade i 20 minuter till mormors boende med mamma som stöttepelare. Som tur var så var det inte så farligt med tanten, hon såg medtagen ut men det gick utmärkt att tala med henne även fast hon inte kan föra en normal konversation. Men om jag inte hade gått dit så hade jag bara legat och tänkt på hur det var med henne. Och hon blev så glad när  vi kom oxå, även fast hon antagligen inte har en aning om vem jag är :) Lilla mormor.. så söt. Ursch fruktar den sjukdomen grymt mycket.
Aja.. sen har man inte gjort så mycket mer, har tittat på White chicks <3 gryyyym film, haha jag o Nettan skrattade så vi grät.. shit haha så snygga :)
Pratat med babe oxå <3 såå underbar är han =)
Nejfan nu ska jag krossa fittAndreas på frågesport och sen ska jag o Nettan buda på Tradera : ) Höhö!
Imorn ska jag sova lääääänge. Weeeoi. Puss Hej.

Kommentarer
Postat av: schaggi:)

haha, ja, jag fick böter ;p fett illa! finsk jädra kärring alltså.

Du den där texten "I'd give up forever to tuch you...." hahaha, har du typ hakat upp dig på den eller? du har den fan på varje inlägg! xD

Tråkigt med det där med din mormor..
Kram påre! :)

btw, jag flyttar till lägenhet snaaart :P du får FAN ta och komma o hälsa på mig!

2008-05-21 @ 12:08:50
URL: http://schaggi.blogg.se
Postat av: Tilda

Haha.. åkte du på halv när du egentligen inte ska det lr??
Haha men det är inlagt så den kommer efter varje inlägg, typ som en signatur du vet :)
Haha klart jag kommer :) vart är det du ska bo då?? Pusssssss

2008-05-21 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0