Är det mig det är fel på?!

Ibland undrar jag över om det är mig det är fel på när jag irriterar mig på vissa saker som folk gör lr säger. Men är det egentligen så konstigt att man reagerar som man gör ibland?
Just nu känns det fan som att allting jag gör blir fel.. kan inte säga ett ljud utan att bli missförstådd. Kanske är det lika bra att inte säga ngt alls? Urscha.. o så självklart har man mens oxå, och en superallergi, shit det kan inte bli bättre va?!
Fan, imorn ska jag med Johnny hem iaf, skööönt!
På lördag blir det att åka hit igen, ska dra med grabben till syster och hennes karl på middag. KulKul. Familjen kan man iaf umgås med utan att det blir massa tjafst och skit... de förstår en (nästan) alltid !
Sen är det ju "hemvändardagarna" i hallsberg i helgen med. Är ju öltält o massa sånt skit, får se om det blir att traska förbi där på hemvägen från syster, Morsan ville iaf att vi skulle komma och hälsa. Menmen får se som sagt !
Har iaf handlat lite på bolaget idag, skulle vilja ta en riktig karatefylla känns det som, haha:) Nää men jag hade tänkt tagit ngn öl och cider på lördag kanske.

Nej ursch, nu ska jag lägga mig och drömmar mig bort i Harry potters värld, den verkar fan så mycket bättre än denna just för tillfället.

(Agga och Malin, saknar er med slynor. Måste ses snart!)

Kommentarer
Postat av: fia

Ja med tiden så går det över , Aoew vad gullig du är

2008-05-15 @ 23:32:31
URL: http://diazepin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0