Tappade vänner.. I dont give a fuck.

Jag är så jävla trött på mina sk vänner, lr inte alla såklart men några av dem. Man umgås inte på ett tag, sen så kommer man på att man saknar dem, och så fort man börjar prata med dem så kommer man på varför man inte umgåtts med dem. Okai att jag inte är guds bästa människa, men jag kan iaf vara trevlig !
orka.. trött på folk som säger "men jag ringer dig sen" Sen gör de fan inte det, ofta jag tänker ringa upp och tjata som en jävla unge. Knappast ! Då skiter jag i er, orka med massa fjäsk. Känns som att folk blir besvikna på mig när jag inte kan vara med och festa osv.. men jag har ett jobb, jag kan inte gå ut och festa då, så självklart måste jag tacka nej till er. Mitt jobb är typ det enda och viktigaste jag har, måste prioritera det i första hand.
Och att folk inte kommit över det här att festa varje helg, liksom borde vi inte ha blivit vuxna nu?! Måste man supa som en galning varje helg bara för att bli accepterad?!

Så jävla trött på allt skit här i hallsberg, har stora funderingar på att flytta till Örebro, där har man ju emelie oxå <3 Hon är fan en riktigt vän, Saknar folk som Kristibrud- du har alltid varit en sån som har bra värderingar, har skrattat så jag tjutit när jag varit med dig. Har nog aldrig haft det så kul som när jag gick i skolan 3 år med er.
Emelie och Kristi brud (caroline) Älskar er gummor- Ni kan klassas som riktiga vänner. har aldrig tvekat på det, som jag gjort med typ alla andra.
Men på onsdag ska vi ses, då fyller emelie år och det blir kalas i kumla! Längtar dit redan.. umgås med såna man älskar, finns det nåe bättre?

Får inte glömma nettan.. hon gör min vardag så mycket ljusare. Som en frisk fläkt haha. Älskar dig honey, vilken tur att jag har dig !!
Jag och fia har bestämt oss för att ta upp kontakten igen, vi hade ju så kul ihop =) <3

Aha jobba idag dårå.. och imorn.. skapligt kul, menmen tror jag jobbar med bra folk så då går det så jävla mycket bättre. 2an ville ha in mig i helgen oxå, är ju ens inte uppskriven där haha, menmen hade ju på 1an så man var ju tvungen att tacka nej, hatar att tacka nej ! Menmen ska gå in där ikväll och skriva upp mig!!

Blir en kisseunge om ca 2 veckor , ska få en av Sara :) en skölpaddsfärgad liten tjej som ska heta Rizzla, tror jag iaf, haha!
nej nu blire tvn en stund innan man går iväg. Puss o kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0