Orolig mage och shopping!

Min mage är skum som faaan! Den rumlar hela tiden och jag mår typ halvilla korta stunder, sen är det ju pruttibangbang oxå haha! Asbra.. funderar på om jag fått lite magkatarr igen, var ju ett tag sen man hade det. Och jag har liksom ont där.. så det är nog det som spökar, får se om det ger sig av sig självt lr om man får käka en kur med medicin.

Annars så är väl allt ganska bra, hade råd att betala alla räkningar iaf. Wihoooo! Blev en liten slant över oxå, så idag blir det till att åka till marieberg med syster och mami, ska köpa skor och mat på willys. Inte så jättespännande direkt, men skor är alltid kul att köpa ! Lika bra att köpa vårskor nu eftersom vädret går upp och ner !
Kanske borde köpa ett skoställ oxå, haha! ofta orka. Det går bra med min back :P

Ser fram emot imorn.. ska bli skysst att gå ut o käka och se bio. Bara magen är bättre, haha!! Ärsch det ordnar sig säkert.

nejfan har inte så mycket mer att skriva nu, ska kolla vad som kom i brevlådan och sen glo en rulle.. meet the spartans tror jag det blir ! Skriver kanske mer senare sen. Puss o kram


Aaa just det, alla som läser dagens blogg, vill jag ska lämna en kommentar om vem de är, behöver bara skriva ditt namn.. vill ju veta vilka som läser liksom!! GÖR DET


Hejhopp



Grrr shia lebouf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0