Kärleken finns inte. Fuck påsken !

Idag har jag verkligen vaknat upp på fel sida. SUCK. Jag hatar påsken, jag hatar alla högtider, alla "måsten".
Om jag hade haft stålar och ingen M så hade jag åkt till katrineholm och varit tragisk där istället. Menmen självklart går INGET som jag vill, som VANLIGT.
Har ingen lust att festa, ingen lust att vara överhuvudtaget. Jag vill bara radera denna dag, vill att den ska vara över. Vart tog glädjen för högtider vägen? pirret i magen.. flera dagar före? Dessa saker försvann med den ljuva barndomen tror jag, fuck vuxenheten!

Vill kräkas på mänskligheten, en stor riktig gallkräk på allt och alla.

Igår kom jag ännu en gång på att kärleken finns inte. Jag tror vi bara är gjorda för avel, vi är avelsmaskiner. Det är ett misstag i vårat skapande, ett misstag i våran sammansättning att känslor starkare än kåthet kan uppkomma. Det är inte meningen att vi ska leva tillsammans, man och kvinna funkar inte.
Så du Gud däruppe.. varför gjorde du det där lilla misstaget som kan kallas "kärlek" jag vet att det inte var meningen, men kunde du inte ha gjort oss lite nogrannare så vi slapp detta skit. För det är ju bara gjort för att misslyckas!
Nu tycker ni säkert att jag är väldigt bitter, okai jag kan hålla med.. jag ÄR bitter. Men jag är ändå väldigt realistisk, liksom vi människor som är självständiga varelser, med EGEN uppfattning och vilja. Är det verkligen realistiskt att vi ska leva med en till människa som OXÅ har EGEN vilja och uppfattning. Hur ska vi kunna samsas i längden, hur ska vi kunna få allt det vi vill, om man måste anpassa sig efter någon annan?! Nej inse, vi ÄR AVELSMASKINER..... inget annat, kärleken är död, samspelet mellan man och kvinna finns inte.. det är en ILLUSION.

Jag är så trött på män, det blir aldrig som jag tänkt mig. Jag får ALDRIG som jag vill. Jag har kommit på en sak.. jag insåg det igår när jag var ledsen. Alla jag träffar, alla jag pratar med. Det är ett sätt att försöka förskingra tankarna från dig. Bortsett från någon.. någon är äkta. Men annars så är det verkligen så....
Jag förstår inte hur någon ska kunna slå dig, hur jag ska känna mer för någon än vad jag känner/känt för dig. Det känns just nu som det är omöjligt.
Jag har aldrig mått så bra som i din närhet, i dina armar. Alla problem runtomkring bara försvann, och allt blev så mjukt. FUCK, jag saknar dig. Du får mig att le, bara jag hör din röst. Skulle kunna prata med dig i flera timmar (som vi gör ibland) Jag tröttnar aldrig på dig, vad du än säger för dumt och vad du än gör. DU ÄR SPECIELL !

"Fan gud, varför har du skapat detta? Kunde du inte ha hjälpt mig ifrån detta miserabla tänkande på direkten, genom att göra nåt ORDENTLIGT?"

FAN DIG

NU SKITER JAG I DET HÄR, DRA ÅT HELVETE HELA HÖGEN! GLAD JÄVLA PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Dickinson

Hoho, Katrineholm - Sveriges tråkigaste stad. Orka med högtider öht om man inte har en just hög-tid.
Puss å kram.

2008-03-22 @ 13:51:36
URL: http://www.exet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0