Jävla skitpengar! trött på detta nu.

Fan, imorn får man då stålar.. men finns ingen lycka i det, för jag har så mycket räkningar denna månad så det är fan skrattretande. Och på det så skulle jag behöva köpa skor och ett par byxor, men fan.. blir nog inget med det !

Hatar pengar, och allt som har med pengar att göra. När fan ska jag få leva rikt? Kan aldrig göra nåt nuförtiden eftersom jag aldrig har pengar. Så jävla tragiskt!
Men 2 personer på mitt jobb är gravida, så det blir två vik i slutet av sommaren. Kan ju bara hoppas på att få nåt av dem. Men eftersom jag bara jobbat där sen i somras så har jag ju knappt några lasdagar, så jag står väl typ sist på listan! SUCK !
Skulle vilja ha en bra lön, en lön där jag vet vad jag får varenda månad. Och inte behöva ta varenda dag jag kan få bara för pengarnas skull liksom. Menmen that`s life inom vården.  Jävla skitbranch man gett sig in på asså !
Den här månaden har jag ju jobbat pruttlite oxå, så nästa blir nog ännu värre haha. Fan vad illa allt är, menmen bara man betalar räkningarna, det är ju det viktigaste. Sen får man väl sitta på sitt arsle hemma hela månaden eftersom man inte har några cash. KUL KUL KUL !

Skit på allt..

På fredag ska jag på bio och ut och käka. Kan bli kul :) :) :) Skysst att man blir bjuden oxå :P haha.

Nej nu ska jag vara lite mer bitter, och kolla på Disturbia. Kan vara bra ! Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0