Helkväll :)

Jaha igår var man då och shoppade med syster och hennes karl :) Mycket roligt.. gick på marieberg och spanade i nån timma, hade tänkt att köpa nån snygg top lr en jacka till kvällen. Men självklart så hittar man ingen jacka, jag behöver verkligen en lite snyggare jacka som man kan gå ut i liksom.. Menmen det kommer väl när det kommer. Hittade typ 2 st toppar, men sen när jag stod i kön till kassan så ångrade jag mig. HAHA ! Inget som jag ångrar nu iaf..
Så inga inköp på marieberg alls, styrde sen färden vidare till Willys och skopunkten. Handlade käk för 1000 (!!) spänn. men nu har jag ju käk så jag klarar mig ett bra tag. Köpte en massa goda saker oxå.. typ schnitzlar, oxkött m.m... Så man har lite "finare" middagar om man vill bjuda ngn :) Kul att bjuda folk på mat.. tycker jag iaf :)

Blev sedan skopunkten där jag införskaffade mig 3 par skor. Så bra när man kan köpa 3 och betala för 2. Älskar den kampanjen :) 3 par ursnygga skor för 500 liksom. Underbart.. okai att de kanske inte håller så länge men då kan man byta ut lite oftare.


Aja.. ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning lite. Blir ju hämtad vid 18tiden, och då blir det in till örebro och käka.. Tror det blir "den danske kroen" De ska visst ha skitfin mat.. Emelie sa det, och hon har ju typ varit på varenda resturang i stan.
Och efter det, bio .. WOHOOOO ser fram emot denan kvällen, hopas det går bra =)
Nej duschen nu.. Puss o kram



image45

Denna filmen blire. =) tror på att den är bra ! wohooo nej nu drar jag. Hejhej.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0