Fan Fan Fan Fan !! Kukarunksdag.

Ibland blir jag så jävla förbaskad på mig själv. Att jag tillåter mig själv att känna saker som jag inte borde göra! Jag är hemskt dålig på att kontrollera mina känslor..
Vaknade upp idag med en gnagande känsla i hela kroppen.. vet inte riktigt vad det beror på, men jag har mina misstankar.. hrmm skumt !
Vill bara.... ha dig här o kramas med... nu. Men ngn dag.. så kanske.. hrmm..
Förtroende för folk är ju helt borta känns det som, jag tror inte på någon knappt. Men är det så konstigt lr?! Människor är äckligt bra på att ljuga, säga saker de inte menar.. säga saker som helt otroligt lätt uppfattas som bra, när det egentligen är dåligt. Sluta vara så jävla falska, snälla?!

Ska jobba idag med, helst skulle jag vilja ligga i soffan o kolla på film hela dagen. Men OM jag hade varit ledig så hade jag väl suttit vid denna jävla dator och förvirra bort mig ännu mer antar jag?!

Meeeeeeen suck. kan ingen döda mig idag? fan sådär kanske man inte ska säga, kan ju hända hmmm...
Men iaf skada mig lite så jag får ligga på sjukhus några veckor och bli i pumpad morfin.. grrrrr.. det hade ju varit nåt.

Finns så mycket saker jag skulle vilja säga till dig.. men jag kan inte.. det går inte.... fan. Okai.. sjukhus uppdrag nu då.. Nån??!


image42




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0