Åååh!!!!! våldtäktsdröm.

jaha här sitter man då, käkar apelsin så det svider om käften. Det är en anledning till att jag förösker avstå från apelsiner men ibland blir man sååå sugen. Bra med Cvitaminen oxå, känner mig snorig så då är det gött !!
Har drömt skumt inatt, drömde att jag blev våldtagen av nån utlänning med rastamössa typ, det värsta var att det var skönt *asg* försökte sätta dit han iaf, vet dock ej hur det slutade eftersom jag vaknade av att fjant satt och tassade mig i ansiktet *suck*
Sen drömde jag att jag var tillsammans med pipeline och att han var otrogen mot mig på en chatt, haha asskumt !! Arg som fäen blev jag ! !
Saknaden av Duchess är stor, jättetomt utan henne... spanar på hennes korg hela tiden, för att upptäcka att hon inte finns där. Fjant har redan börjat protestera mot att hon är borta, river jord ur krukor som aldrig förr och biter sönder saker, han ska oxå vara nära mig HELA tiden. Stackarn.. hon har ju funnits här sen han kom hit, blev ju som en mamma för han ju! Happ då gråter jag igen :(
Menmen.. livet går vidare, så fett jobbigt just nu bara.
Men det blir en ny kisse på torsdag antar jag. Skulle inte ha skaffat nån ny om det inte var för Fjant, inte såhär tidigt liksom. Men min gamla barndomsvän madde hade massa söta kattungar, och hon ska hit på torsdag så då blir det livat i stugan igen! Vet dock inte vilken jag ska ha.. men det ordnar sig nog. Funderar på en skölpaddsfärgad.. så då blir det ju en hona. Men får se vad som händer !!
Ska jobba ikväll.. suck.. ska gå o lägga mig en liten stund till nu hade jag tänkt, och hoppas på att inte drömma massa skumdrömmar igen *grrrr*. Skriver kanske senare.

Saknar er.. Duchess och Chappi. Älskar er för evigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0