ujujuj.

Trött jag blir på människor som klagar på det jag skriver. Detta är MIN blogg, och jag skriver vad JAG vill! Om jag känner för att klaga alla inlägg igenom så gör jag det om JAG vill. Ingen som tvingar er att läsa.

Ska kommentera båda kommentarerna nu.. sånt här är ju så kul :)

Gör du inget annat än att klaga på att du inte har några pengar??? Svar : Pengar är inte allt, men självklart är det viktigt, och en stor del av ens vardag. Jag dör inte om jag har lite pengar, absolut inte.. det är därför jag ofta "klagar" som ett skämt, tycker fan att man ska ha rätt att skriva om sin vardag, och ens pengar är som sagt ens vardag?! Och jag har nämt "pengar" 3 ggr på 15 inlägg (ja jag har räknat) ofta det är mycket !  Skaffa dig ett liv fuckface!


vad okänslig du låter om din mormor, stackar henne att ha någon så känslokall i sin släkt! Svar: Vad fan baserar du "Känslokall" på?! Skulle vara kul att höra din förklaring på det där.. min mormor har bott på boende i 6 år, det var då min morfar gick bort. När han gick bort så utlöstes min mormors alzheimers. Sedan dess... så har hennes hjärna dött mer och mer, funktionerna försvinner en efter en ... tills man varken kan sköta hygien, mat lr knappt gå själv. Så om du tycker att jag är hemsk, för att jag tyckte det var skönt för min mormor, och även hennes anhöriga.. att hon fick somna in, istället för att vandra i korridorerna och ropa efter sin mamma, Så tycker jag att det är du som är väldigt känslokall. Tycker det är så tragiskt att det finns människor, som visar sån brist på intelligens att de ens inte kan sätta sig in i ngns sits. Och OM man inte har ngn insyn i sådanna här sjukdomar, så ska man fan inte uttala sig. För dessa människor, som är  både gamla, och har en sjukdom som alzheimers är det en frid för att dö, man riktigt ser deras leènde på läpparna och friden i deras ansikte. Jag älskade min mormor, och saknar henne grymt mycket redan. Men jag vet att det var hennes allra bästa att få somna tillslut. Vill ens inte se min mamma plågas utav en sådan sjukdom, och det är väl fan att ha känsla om ngt, att bry sig så mycket om ngn, att man önskar de allt gott.. även om det betyder saknad, gråt för en själv !
och ja, jag tog illa upp utav denna kommentar, grattis du lyckades irritera mig. Men med detta svar så hoppas jag att du fick dig en ordentlig känga i ditt blåsta och otänkande huvud!



Skönt att avreagera sig lite, aja.. hade inte riktigt tänkt att skriva sig ett inlägg idag, men nu blev det ju så ändå.
I helgen så har jag umgåtts med min älskling. Har badat en jävla massa, grillat och bara myst. Helt underbart, sen har man ju jobbat lö-kväll och ikväll. Sen blir det en tur imorgon oxå. Hrmm veckan består av en inbokad date med Anna <3 på tisdag, haha.. måste boka, lite tid.. Vi ska käka och bara mysa tillsammans, grymt kul. Sen på onsdag  blir det ju att säga hejdå till mormor, uff.. bävar för det redan. Torsdag blir en städ och tvättdag, och i helgen så ska jag fan vara ledig :D weeeeeeeeeei.

Hrrm. nej nu ska jag ta mig ett bad med massa av skum och tvätta håret i mitt herbal essence, fyfan vad det luktar gott! ska lukta sönder håret sen :D haha!!

Aja ha det bra allihopa utom de fega och anonyma puckona som har en IQ på 38 :D


Kommentarer
Postat av: K

sluta klaga på matilda hon får skriva va fan hon vill utan att ni ska börja hålla med era mobingar jävla töntar är ni

2008-06-16 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0