Midsommarhelg 2oo8

Midsommar.. Midsommar.. hrmm, Vet inte när jag var ledig en hel midsommar sist, börjar bli van med att jobba större delen av storhelgerna. Men det är ju dom som inbringa de stora stålarna, även fast det är lite småtråkigt att jobba medans andra äter gott käk, är onyktra och har det kul.
Men vad jag vet, så kan en vanlig kväll.. bli fan så mycket roligare än en storhelgskväll. För då har man inga stora förväntningar, inga måsten. Nej såna kvällar gillar jag faktiskt mycket bättre.
Igår jobbade jag ju dårå, blev en lugn kväll. Fanns massa gott på jobbet som man kunde klämma i sig :D
Sen efter jobbet så drog jag till emil en svän och spanade in hans nya lägenhet. Drack en öl med han o jonas o snackade lite skit typ. haha precis som de brukar vara de där två, ingenting förändras. Haha ojojoj.
Blev sängen skapligt tidigt igår, skönt som fan.
Idag blir det till att knata iväg o jobba igen, helt okai... förutom att jag är grymt trött, men ska försöka avhjälpa det med en kalldusch nu.

Annars så rullar livet på grymt bra, allt funkar som det ska =D

Nej duschen nu !



 
you keep me livin' with that love that you givin'
It's unconditional hey the sun shines when I see a smile on ya face 
Cuddle up inside your heavenly arms you help me weather the storm

he is an Angel workin' on God's train
he is an Angel workin' on me

You're the reason I believe you're the reason I see
You're the reason angels tangle me in heavenly things
It's been a long road so hard and cold
But you keepin' me warm with your heart of gold

You're the light at the end of the tunnel the break of the day
After the darkest night chasing all the evil away
You're my flowers and sunshine cherries and red wine
Diamonds they can't find shining through hard times
You're the angel on Earth the proof there's a God
The reason to keep on going you're my light in the dark
The first star in the sky and the last to leave
And when I'm travelin' through the night I feel your light on me

He is an angel !

I Love You

Kommentarer
Postat av: Malluppa

haha bara en ny som fallit offer under mig ;)

2008-06-24 @ 17:00:08
URL: http://metrobloggen.se/malluppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0