Kålpudding o massa skit.

Mmm har en kåldpudding som står i ugnen, med potatis och gräddsås till. Hur gott är inte det, namnam.
tänkte börja med att tacka kalle för din fina kommentar, tack karlis :D du är underbart gò du <3
Min snutt kommer snart, grymt kul.
Idag blev jag lite ledsen, träffade på några gamla kompisar... vet inte riktigt vad jag ska säga, hoppas bara att det ordnar upp sig för dem någon gång. Älskar er alla <3 blir så ledsen i ögat när man ser hur skit kan påverka en.. ursch och fy.

Annars så är allt grymt bra,  börjar mitt sommarschema nu på fredag, så det blir att jobba hela midsommarhelgen... tråkigt som fan, men det ger mycket pengar som tur är.

Har inte så mycket att skriva här längre, men ska försöka få in ett inlägg då och då iaf. Kan ju inte svika mina trogna läsare. Nej nu ska jag göra sås !
Hoppas ni har det bra allihopa, och att ni iaf försöker att ta hand om er ! Pusspuss er Tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0