En helt underbar dag!

Ibland upplever man såna här bra dagar, dagar som man vill minnas för evigt. Och denna dagen var en sådan dag.
Anna kom hit <3 Vi drog på utflykt i örebro. Först åkte vi till rusta och bytte min fläkt, sen åkte vi och hälsade på Emil på kris. Fan saknar den grabben alltså, menmen vi ska allt hitta på ngt någon dag !
Sen åkte vi och käkade på kinamuren, sååå jävla god mat där. Namnam!
Åkte sedan och hälsade på emelie, mysigt som fan var det, köpte med lite fika.. Snackade skit, spelade guitarrhero och kort. Så kul man har med de brudarna, man kan fan prata om de mest intima sakerna med dom, utan att skämmas ! så jävla skönt.. liksom vem ska man annars prata och sånt med, och få massa bra tips och åskiter?! Nej just det, det är ens bästa vänner som är till för det. träffade på hiphop förut med, så skönt att se han. Blir att gå förbi där och dricka kaffe ngn dag *sakna* underbar kille.
Kom inte hem förräns kl 20. tiden har gått så fort idag, har bara flugit iväg. Menmen på torsdag ska jag och Anna leka igen, längtar redan :D
Hon skrev så fint till mig förut *egoboost* Det är bara för att vackra människor oftast inte förstår hur viktiga de är. Vilket jag iofs förstår du kommer nog aldrig fatta hur otroligt bra jag trivs med dig hjärtat. Det är kanske svårt att förstå för dig sötnos. :*

Likt ett barns naiva tro på duntäckets beskyddande verkan mot mardrömsfigurer vill jag tro att din kropp ska skydda mig mot skrikfåglarna som har tagit mitt bröst i besittning,

Hur underbar får man vara liksoM? tycker hon borde bli författare lr nåt, har aldrig träffat ngn som är så verbal och duktig på att skriva, bli författare ANNA !

Höhö nej nu blir det film, och sen ska jag fixa kläderna tills imorn. Uff, men det går nog bra. Ha det....

En ros till Andreas aka "dickinsson oxå" ---<-@ tack för allt, grymt att ha dig som vän...

Miss u my sweetiepie Johnny <3


Kommentarer
Postat av: Naan

aaw, det var en underbar dag hjärtat. Längtar fan tillbaka deluxe. <3

2008-12-04 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0