Bloggstiltje? tristess? sommar?

Ojojoj, snacka om att jag inte har haft lust att skriva blogg på några dagar, vet liksom inte vad jag ska skriva.. fett jobbigt. Men jag kan väl berätta lite vad som händer just nu i mitt liv, mormor gick bort i lördags kl 14.30. Hon bara somnade in tillslut, skönt för henne. Hon fick så mycket morfin tillslut, så då brukar det ju bli så. Morfin is the shit ! hrmm iaf, blir begravning nu på onsdag den 11:e. Jobbigt, hatar begravningar. Sen ska man ha kläder till skiten, så jag var tvungen att köpa tyvärr. Min ekonomi håller ju inte direkt för det :( Menmen.. en svart klänning blev det iaf.
I lördags var jag och johnny bjudna på grillfest oxå hos syrran. De blev en hellyckad kväll med massa god mat och mycket skratt !
Söndags var vi först iväg och badade.. jag, johnny och hans bror. Vid ngt jättemysigt ställe vid hjälmaren. Roliga var att det var typ lerbotten när man gick ut en bit, självklart blev det krig, höhöhöhö.
Sedan på kvällen blev det fiske med j och hans pappa. Jag fick en mört, en aborre och en kräfta, haha kul :) De andra fick lite fisk de med såklart :)
Hrmm annars så har man slöat i veckan, jobbade i måndags och ska jobba fre+lö kväll.
Har varit hos min syster och slöat i solen (bilder finns på bilddagboken)  brände ju självklart upp mig, som alltid.. menmen nu är det lugnt.
Igår var vi till rusta och marieberg oxå, köpte mig en fläkt och duschdraperi.. haha har inte haft ngt draperi på hela tiden som jag bott här, och det är snart 2 år. Menmen, nu är det behövligt eftersom j är bra på att duscha ner hela golvet. Aja.. pankt är det iaf :( blir snåååååålt denna månad oxå, höhö.

 nejfan dags att göra sig iordning snart, ska till min kusin som tar studenten idag GRATTIS ROBIN. Blir smörgåstårta o massa gott. Ska göra mig riktigt fin och locka håret och allt, höhö. Sen kommer babe och hämtar mig, så blir det mellösa i ngn natt.
Nejfan.. nu blir det duschen. Puss på er alla.

Saknar dig mormor, hoppas du har det bra däruppe. Hälsa Morfar, svengunnar, chappi och duchess. Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du inget annat än att klaga på att du inte har några pengar???

2008-06-05 @ 15:18:32
Postat av: Anonym

vad okänslig du låter om din mormor, stackar henne att ha någon så känslokall i sin släkt!

2008-06-06 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0