Tårar för första gången...

I fredags grät jag framför johnny för första gången, brukar inte gråta framför folk i första taget ...
Det var sådär hemskt så man tom hulkade och inte kunde prata, ursch. Först försökte jag komma undan med att det var allergi haha, gömde mig på toan.. och sen ner i hans rum och la mig i sängen. Självklart fattar ju han att det var ngt, så då kom han o tröstade mig :D kände mig som en supertönt typ, haha som sagt, det är fan inte kul att gråta. Men nu har han sett det oxå ;P haha, och det hade han väl gjort förr lr senare ändå. Och när jag väl har börjat grina, så är det skitsvårt att sluta ju, och så blir man röd som en tomat, alltså nu menar jag inte sådär som normalt folk blir.. utan jag blir illröd om näsan och ögonbrynen! svullnar upp och ser ut som ett riktig mogen tomat typ, ni få som sett mig gråta vet !! Pinsamt värre hihi.
Tänker ens inte ta upp varför jag grät,det ska faktiskt ni skita i ;P mohahahaaaaaaaaaaa.

Var i hans lägenhet igår och packade upp lite, såå fin den har blivit. Han och hans pappa är grymt duktiga!
Men nu har han åkt till Falkenberg med hans bröder och pappa, de ska vara där tills på torsdag *sakna* och jag kan ju inte följa med eftersom jag ska jobba :( men efter helgen blir det iaf ööööööööland weeeeehooo, ska väl vara där i 4-5 dagar typ, får se hur länge vi pallar :P

Nej, nu ska jag sova en stund tror jag faktiskt.. sen hem till morsan och laga käk med henne.

Ha det allihopa !! Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss



Ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och titta på honom... Han är den finaste någonsin, bara min.
Älskar dig Johnny.




Kommentarer
Postat av: fia

Kul att se att det går finfint med er :D Puss Hjärtat

2008-07-13 @ 12:36:34
Postat av: Tilda.

tack darling <3

2008-07-13 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0