En "Pushover" ?

Vi har alla olika personligheter, det är ngt som inte är så konstigt. Men vad fan är det som egentligen formar oss till de vi blir och är ? Är det omgivning, yttre omständiheter, familj och vänner, upplevelser lr rent utav gener?!
Jag är en lugn person, som försöker ta det mesta som det kommer och inte stressa upp över småsaker. Men ibland undra jag, är man för lugn? är man för lätt att styra?
Jag har aldrig sett ngn anledning i att bråka om småsaker, bättre att vänta en liten stund, och sen är det liksom över. Jag tror jag ÄR sån som människa, inget som man kan göra ngt åt liksom. Men ändå så vill jag sätta min ståndpunkt och visa vad jag vill och behöver.
Har funderat över det här när det gäller mina kompisförhållanden, och även med familj och jobb. Men jag är mycket mer bestämmande och kontrollerande när det gäller familjen och jobbet, då visar jag verkligen hur jag vill att saker ska bli gjorda och får oftast som jag vill, tror det lr ej ;P

Aja skitsamma, detta är bara ngt som jag har funderat på. Men men...
nu ska jag laga käk, blir hamburgare och klyftpotatis :D namnam.
Hejhopp.

Älskar dig johnny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0