Bläääääääääääääää

Precis som det står på Klipens skinnjacka "BLÄÄ" så är det verkligen, Blääääääääääääääääääääääää
Har massa jobbiga tankar i skallen idag... och inte kommer jag fram till ngt vettigt. Någon som kan skänka mig några tusen kanske?!
Och så saknar jag Johnny, skulle bara ha velat  kramas massa med honom inatt och imorse, det hade gjort allt så mycket lättare. Hoppas han har det roligt i Falkenberg iaf !
Nu ska jag dra iväg o jobba, för en gångs skulle så känns det faktiskt skönt att gå iväg, bara för att tänka på ngt annat liksom, iaf under några timmar!
Jag hatar pengar.

Kommentarer
Postat av: Malluppa

hatar oxå pengar! Vi kan starta klubb!! Annars då? Pussas

2008-07-16 @ 17:39:32
URL: http://metrobloggen.se/malluppa
Postat av: Tilda.

Lätt att vi kan!! <det är underbart bra, själv? puss

2008-07-16 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0