Zätas!

Okai, haha sällan planeras i förskott. Men fan jag känner att jag behöver gå ut och festa. Så nu har jag verkligen planer på att dra till zätas den 25e. Nån mer som är på? Agga.. jag vet att du vill ;)
Haha ska fråga åsa hade jag tänkt! skitkul o festa med henne juH!
aja, jobbet gick bra, fick mer turer denna månad, känns skönt som fan!
Hrmm.. okai det blir dagens ris och ros idag med!

Dagens ris ¥: går till (trumvirvel) : att vara kvinna! Motivering: att få denna jävla skit lingonvecka varenda jävla skitmånad SUGER verkligen. Känns som om man ska krysta ut varenda inre organ genom röven typ ! FANFANFAN sen kan man inte göra vad man vill heller :/ SUCK ! FAN FÖR LINGON!

Dagens ros --<-@: går till (trumvirvel) : nettan! Motivering : Haha det är alltid lika kul att snacka med dig fan, skrattar så jag gråter varje gång. Och vi kan verkligen dela allt med varandra ;) DU är lätt skönast idag! Bäst!

Nejfan, nu ska jag duscha. Och sen kanske sova?! hrmm vem vet.. hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0