Wohhoo Båtresa!!

Inatt kom jag och Nettan på en alldeles fantastisk idè.  Vi ska åka till Åland. Asskysst! Vi ringde och beställde skiten redan idag. Så den 29/3 åker vi mot Åland.. Hela resan med buss och buffè kostar typ 600 per skalle. Helt okai pris juh, det hade varit billigare om vi åkt mitt i veckan, men vi ville ha en helg då det är lite mer party typ =) Längtar redan grymt mycket faktiskt! Aja.. var tvungen att åka hem redan idag, fick en tid på vårdcentralen imorn tidigt så det blev att ta med sig nettan och åka hemåt, så nu ligger vi o kollar harry potter =) Love her! Hrmm.. börjar bli nervös som fan redan faktiskt, jobbigt.. menmen det ska säkert gå bra ju!
Nejfan jag börjar bli sömnig, kanske gå o lägga sig redan.. kan ju vara skönt!! Somnade typ 6 imorse ju ;P jävla nettan och ligga o gagga hela natten hahaa. Menmen .. längtar som fan tills fredag, då blir det örebro med åsaaa =) askuL!
nej nu drar jag. Hopphej.

Kommentarer
Postat av: enmli

När får jag en ros?

2008-01-23 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0