Ugglor I mossen!

Alltså... krullproductions är bäst! Fan vad jag skulle vilja träffa de grabbarna nån gång. skrattar som ett djur varje gång jag ser nåt som de har gjort. MOHAHA Ugglor i mossen! "Jag skulle allt vilja sätta på dig, nu på en gång"
"och jag öppnar UPP, och sen gör leksakerna resten av jobbet haha" Så jävla störtskönt!! Nejfan, klockrenaste någonsin! Love them <3
Hrmm.. har kommit på att det är grymt kul att vara en teaser ;P mohaha. Men man behöver ju inte vara elak för det ;P WOHOHO. Aja.. nettan kom ju på att hennes mor och typ hela hennes familj ska åka ålandsresa precis samma dag som vi! Jag började nästan grina, orka med massa folk som man känner, nejnej.. det är ju det som är hela grejen. Men mathilda som är bäst <3 fixade så vi åker dan före istället =) Så nu fredagen den 28 mars bär det iväg! fett kul!!

Aja.. imorn är det iaf fredag. skysssssst! ! Grymt fint ju! Hrmm.. pengarna kommer rulla iväg denna månad oxå. SUCKET. Måste ju tyvärr börja betala tillbaka på mitt jävla skitlån från CSN. Orka med sånt.. nejnej.. Blää på det! Menmen. Nu ska jag kolla på tv en kvart lr två. Seega ihop totalt! Yeah... hejhoppsan. <3 kärlek tilda.




What doesnt kill me, can only make me stronger

Kommentarer
Postat av: enmli

Yo! De är bara helt klart bäst. ''SNACKA SKIT'' om nån säger något annat, haha! Love you

2008-01-28 @ 19:42:40
URL: http://enmli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0