Suck..suck.. suck.

Nu är jag verkligen sjuker, jobbade idag. Hela dagen var knas, blev skitförstörd såfort jag gjorde nåt. Huva. Har lekt med Emelie och Roberth, de tvingade mig. Menmen.. det gick helt okai, blev bjuden på käk och semla. Tackar! Men fan.. lite o tänka på.. hrmm män asså. hrm.. Aja tror det ordnar sig rätt bra iaf! Vem vet ;P
Nu sitter jag här, näsan igentäppt, suck.. kommer inte kunna sova ett skit inatt. Ska proppa i mig lite mer alvedon och slänga mig i sängen o kolla en rulle, skööönt. Får se hur jag känner mig imorn, det var okai att sjukanmäla sig, för de såg verkligen hur kass jag var idag. Skönt det iaf! och turer har jag fått så jag klarar mig även om jag blir hemma nån dag. Nej.. nu krypa ner. Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0