Sucket !

Fan vad alla ska ta saker fel.. när jag menade att jag ville att folk skulle kommentera så är det för att jag vill veta vilka som läser.. Och när jag sa "Många" så menade jag att det är "många" som läser.. men ej kommenterar.
Sucket..
Tack Storasyster, jag vet mycket väl att ni finns där för mig när jag behöver det. Men för tillfället så känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska säga till nån. Bara så det är, och sen har jag ju morsan oxå ! Men jag säger till, älskar dig och kecke mer än allt annat ! Ni är ju de bästa <3
Och detta med soc.. jag vill inte att de ska "försörja mig" Jag vill veta att man kan kunna få lite hjälp de månader som det är knapert. Inget annat.
Det är inte så jävla lätt att gå till jobbet när man känner att tårarna ligger bakom ögonlocken.. Men självklart försöker jag ! Ska jobba imornkväll och se hur det går. Och självklart vill jag att det ska gå bra. Men om det inte gör det.. så är det bara så.
Jag har betalat skatt i flera år.. och SOC är till för att hjälpa till när man inte har det så lätt ! Och dessa pengar.. kommer från skattepengarna, som jag har betalat, inte allt. men till en liten del iaf !


Aja pratade med soc, hon jag snackade med var verkligen skittrevlig. Ska på möte där den 31. Hon förstod min situation, men jag måste tyvärr gå till nån jävla läkare oxå.. för att få det på papper liksom. Så jag får väl ringa på måndag.

Idag har iaf kännt som en lite bättre dag. Har spenderat större delen av den hos morsan. Hon bjöd på käk, sen låg  vi och snackade lite. Kollade oxå Edward scissorhands <3 Fan vad johnny depp är het i den !

Ska ju då jobba imorn.. sen har jag inget förräns på torsdag och fredag. Får ångest bara jag tänker på att gå dit, varför?! Aja. kvällen ska jag spendera med mig själv och mina katter. Ingen som helst lust att hitta på nåt. Gå och lägga sig tidigt kanske, inte ett jävla skit på tvn som vanligt.

Nej.. ska käka lite cornflakes nu.

Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0