Stark?!

Imorn ska jag ringa psyk, jaa jag erkänner det här i bloggen. Lika bra att göra det kanske, har ju mått dåligt i flera månader nu.. och det finns bara två saker som kan skingra tankarna en stund, och det är ju inte de bästa sakerna. Lika bra att come cleen med allt liksom.
Jag är inte dum i huvudet, inte suical (alltså självmordsbenägen) lr nått sånt. Behöver bara lite hjälp på traven, nån att snacka med om det som hänt sista tiden. Nån utomstående.. nån proffisionell.
Menmen det blir säkert bra detta.
Har iaf fått igång mitt internet idag, ringde urrasande i sängen efter ett bryskt uppvaknande, och sa "nej nu vill jag ha mitt internet" killen i andra luren (som självklart lät het) tyckte jättesynd om mig (han sa faktiskt det) och förstod absolut  inte varför bredbandsbolaget behandlat mitt ärende på detta sätt.. han ringde upp  mig ca 5 minuter senare, sa åt mig att fiffla lite med modemet och helt plötsligt lös den eftertraktade "wanlampan" jag utbrast ett glädjeskri i telefonen och tackade typ tusen ggr.
Han sa att han skulle dra av pengar från mina nästkommande räkningar och då blev jag ännu gladare. och sen önskade han mig lycka till med mitt internet. En riktigt trevlig snubbe, hrmm vad var det han hette nu igen?! haha..

sen dess har jag suttit vid denna dator, måste dock ha i nätverkskabeln så jag sitter för tillfället i hallen med mitt skrivbord och datastol ;) funkar faktiskt riktigt bra. Men efter att en tekniker varit här så ska det bli bättre kommunikation så jag kan köra trådlöst igen.

Nejfan nu ska jag väl typ sitta här en stund till haha, ska jobba imornkväll. Skönt, kan man tänka på annat en stund.
Nej nu är jag upptagen med annat känner jag. Enjoy, blir uppföljning imorn på psyksamtalet! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0