Städ o tvätt.

Idag kände jag att det var en städ o tvättdag. uffa. Har precis städat klart så nu är det bara tvätten kvar. Man får ju fitta hålla på en hel dag för att få allt iordning. Drog ner gardinstången i skallen på mig själv igår, och då kan man ju lika gärna byta gardiner när den är nere haah.
Aja.. väntar iaf på att vårdcentralen ska ringa nu, morsan säger att det är bäst att gå igenom en vanlig läkare först. Mjoo det kanske det är, men jag hatar min läkare, så nu när de ringer ska jag be om en annan!
boväng kom igår, det var kul. Hon åkte precis typ hem. Orkar inte riktigt umgås längre stunder direkt fan. Menmen..
Nejfan ner o slänga i den där skittvätten nu, sen ska jag till mami. Hon bjuder visst på blodpudding idag! SMASKENS! Hejhopp kanske skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0