Sjuk..

Det känns som jag har två plommon i halsen, ajajaj! kuken ont det gör. Seeegt som fan, o så ska man ju jobba 8 dagar i rad, känns säkert kul. Nej.  Hrm.. finns inte en jävla vikarie knappt om jag  blir sjuk heller. Men jag tänker fan inte gå med feber o så. Aldrig, inte mitt problem. Men jag ska hålla ut.. måste ha stålarna.
Menmen. ska ju leka med Roberth och Emelie imorn om jag inte är allt för sjuk, fanfanfan. Orka med detta !! Nejnejnej!
En tant ramlade på jobbet idag, jävlar vilket jack i ögonbrynet! det var en stoooooor pöl med blod och det verkligen rann ! OMG, haha fick leka lite sjuksköterska där ett tag, "exiting". Nejfan nu ska jag krypa ner o försöka sova.. hoppas jag vaknar upp kry imorn! Hejhopp.

Och btw Agga, Jag menade INTE jj, Och piercingen tog jag i fredags :) Jag varnar dig.. det gör sketaont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0