Rekordkontakt.

Jaha i ca 13 timmar var vi sams denna gång, aja det är nog fan rekord haha. Orkar inte bry mig... men självklart gör jag det. Men antagligen var det lika bra att det blev såhär igen... men illmåendet sitter fan fortfarande i. Nej, skit oxå. men jag visste mycket väl att mina gränser skulle bli testade igen. Varför skulle det vara annorlunda? Det är dagens citat "Varför skulle det bli annorlunda denna gång?" Så fucking jävla sant.. men ändå så kan jag inte riktigt släppa taget, inte än.. Men jag kan ju säga att dessa saker som jag får höra hjälper. Tack för det..
Noway att jag ska sova ensam inatt.. vill nån sova med mig? Nehepp.. får väl gå till Mamma då..  hon är ändå bäst <3
Nu ska jag vila en stund innan jag drar iväg till worket. Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0