Ojojoj...

Mitt huvud känns som en tunna.. haha det är verkligen så illa. Aja. Morsan ska komma upp med mat till mig snart
<3 NamNam. Har typ fixat mig 7 filmer som jag ska förgylla dagen med, ringde till jobbet imorse o sjukanmälde mig.. de sa att det var lugnt, men sen för typ 20 minuter sen så ringer de i panik och säger att de inte kan fixa nån tills imorn.. så jag får gå iväg med feber o skit för att jobba =( Men fick en förkortad tur så jag jobbar bara från 17-21.30, tycker jag borde fixa det. Men se är jag väl helt död så jag får vara hemma på lördag o söndag. Jaja vi får väl se hur det blir ! Kanske frisknar till snabbt ! Åååh det är så mycket i mitt huvud just nu, men försöker tränga bort dessa tankar. Fick massa råd från Jani imorse, Tack vännen <3 Alltid lika bra med råd från dig, för först kommer den kloka och bra Jani fram, som säger : Tilda, tänk nu.. gör inget dumt. Men sen kommer den elake : Men om du inte gör det, så kommer du tänka på det tills du gör det ! Haha.. lite bra ! Fast man blir ju inte så mycket klokare, men de är mycket värda ändå ;P
haha citat från morgonen "Often I think with my pussy.. OMG Jani, Im like a man!" Haha vadå klockrent, och vilket uppvaknade haha. Aja..
Nej nu ska jag slöa till på soffan, har orkat med min bamsedisk och bädda sängen o sånt skit. Och så har jag faktiskt duschat, haha det var pruttjobbigt ska ni veta !! Och så är jag flottig som jag vet inte vad, har smörjt in mig i babyolja, grrr.( till P :Jag vet att den blir hård i byxorna nu, haha ) men jag måste, blir så pruttans torr denna årstid. Lr fan.. det är jag ju jämt *asg* Nejfan, hejdå.




Jag kan inte sluta tänka på dig...
"Every one has hopes, Im human after all"
"This feeling is not sadness, the feeling is not joy"
"Please dont go, I want u stay, Im begging you please dont leave me. I dont want us to hate for all the pain that we feel. Love is just an illusion trying to change us"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0