Ny granne kanske?

Imorse (kl 12,30 :P)  blev jag väckt av min vackra sms-signal. Uffa. Mitt i en rätt så skapligt trevlig dröm oxå *host* haha. Aja.. iaf, nyfiken som jag är var jag ju tvungen att läsa smset. Och till min förtjusning och förvåning så stod det "Jag kommer förmodligen flytta in breve dig =) var och kollade på torbjörns lägenhet idag. puss" Och det var från Emil =) Lite kul, jag och emil kanske ska bli grannar, underbart! Okai att lägenheten som han snackar om inte är bredvid utan mittimot. Men det är typ 2 meter till den dörren från min. Mohaha, har jag en till  vän som bor inom några meters avstånd ifrån mig! ASbra juh, håller tummarna för att han får den !
Det gjorde faktiskt min dag! Aja helvete vad det kliar i ögonen när jag precis har vaknat, hrmm det är nog kattallergin haha ;P Nejfan, ska lägga  mig att slöa en stund till nu, sen blir det att knata ner till jobbet typ 15.30. Ska faktiskt bli skönt att jobba ikväll. Menmen, skriver när jag kommer hem, och då  blir det dagens ris och ros ;)

Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0