Morgon....

Jaha idag är det fredag, jag har änsålänge sovit ca 3 timmar inatt. Ringde o sjukanmäld mig imorse.. Sa att jag hade mensvärk ^^ Orkar inte jobba, orkar ens inte tänka på att jobba. Men grejen är.. jag har inte en aning om hur jag ska försörja mig. FAN. Ska ringa soc sen och prata med dom hade jag tänkt. Men man måste välj börja punda på heltid för att få några jävla stålar därifrån. Får se vad som händer. ..
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Grinade som ett djur igår, och inte fan känns det bättre nu. Ringde akutpsyk, men de är lika jävla dumma i huvudet som vanliga psyk. suck.
Aja.. ska lägga mig i sängen o glo nån film nu hade jag tänkt.
Psst. Så jävla många som läser min blogg nu.. så kunde det ju vara skysst om ni slängde in nån kommentar nån gång så jag vet vilka det är som följer mitt liv liksom... FATTA
Hej.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det trodde du inte att jag var inne och läste din blogg, men det gör jag faktiskt, snopen va????.Om du vill ha hjälp så måste du be om den, den kommer inte flygandes bara. Alla har vi det jävligt ibland, och måste be om hjälp från gång till gång.Om du vill prata med mig så är det bara ringa eller komma till mig:)En sak till du kan inte bara skita i att gå till jobbet du MÅSTE sköt det hur jävligt det är ibland!! Det är din inkomst och har du inte det så har du inget, fattar du!!!!. Be SOC om hjälp, nä du Tilda så lågt får man inte sjunka, det är bara en dålig ursäkt för att få slippa försörja sig själv, och jag vet att du är bättre en så! Puss och STORA KRAMAR Syster:)

2008-01-11 @ 11:07:44
Postat av: Jässica

hah så många som läser, nu tog du i va tilda?

mja
från soc får du nog knappast några pengar,, de kommer typ be dig flytta till mindre lägenhet osådär för o spara in!

2008-01-11 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0