Mitt i natten.

Fan jag måste börja lära mig att sova tidigare. Det är faktiskt inte så jättefränt att sitta och vara vaken vid denna tid. Vänder ju totalt på dygnet! Och inte sover jag så jättelänge på dagen heller, men imorn ska jag försöka sova till typ 15.00 :P haha. sen är det bara att ta en dusch och tralla iväg till jobbet.
Aja idag har varit en spännande dag där man fått reda på både det ena och andra om folk. Inte fan trodde jag att ni kunde vara så jävla dumma och blåsta? Helt fucking otroligt! haha, det är ju pinsamt. Och att sen börja med att hota om saker, det tar ju verkligen priset. HALLÅ när lärde ni er lite etik och moral??! Vad lärde eran mamma er egentligen? Springa runt och se fula ut.. ja men fan visst verkar det så.
Men men jag tänker vara den mogna människan i det hela, tänker inte gå runt och snacka skit om er för att ni gör det om mig. Ja behöver inte er, inte alls. När man funderar på det.. vad fan har jag haft er till egentligen? haha helt sanslöst. 2-3 "vänner" klarar jag mig utan, och om det är nån mer som vill bli raderad, varsågod be my guest !


Agga var här idag med =) mycket kul , hon förstod preciiiiis hur jag kände och tyckte. Du är fan inte dum du ! Världens bästa agga !! Hoppas vi kan hitta på nått i helgen, vore mycket skoj =)

Och vad tusan ska man säga om denna sk kärlek då? Hrmm orkar inte riktigt engegera mig i det riktigt. Det är jobbigt att tycka om nån har jag kommit på.. men visst, det vore ju trevligt.. Och det finns ju kanske nån där ;) hähä. Du är söt ! --<--@ 

ωω 

Oj jag tror jag blivit nettans nya Idol, jag har visst fått henne att visa känslor som hon trodde var borta, och så kommer hon med så fina citat hela tiden "mathilda, jag har aldrig varit med om nån som inspererar mig så som du gör" Hihi sååå jävla gulligt juh ;) Love u darl!
Har snackat med Åsa i flera timmar idag oxå, du har det inte lätt gumman, men jag förstår dig verkligen. Det är såå lätt att falla för "the bad boys" Men jag håller tummarna för dig. Du är ju ändå "plastsysteryster" Och det är bara du säger till så hjälper jag dig med skolan, det vet du ! Och jag och Emil kommer snart o hälsar på dig =) Skitkul, och den 25:e blir det stan ;) YEAH. Älskar att umgås med dig juh, måste blir lite mer bara! ♥♥

Nejfan försöka sova nu ist. blir visst mycket jobb i några dagar nu, känns väldigt bra faktiskt!

Oj morsan var förut med mat förut, för att jag sa att jag skulle käka nudlar (hon tycker inte det är nån mat haha) .. aja iaf, det var hopflängs gryta hon hade gjort med kött o så.. och till det hade hon nått som hette quinoa, typ ist för ris, och det ska visst vara skitnyttigt. Hade hört om det förut men inte fan trodde jag det var gott inte, men jojo visst, det smakade mumma. NICE. haha.

Har kommit på att jag gjort en helomvändning på några dagar.. faktiskt.. så har jag blivit mer kärleksfull och snäll mot de jag verkligen gillar, och ännu mer hatisk och ond mot de jag avskyr.. Är inte det helt underbart??!

Och Btw.. säger inte detta för att vara elak mot nån. Men om man inte behärskar det engelska språket, så varför envisas med att skriva det i tex sina bloggar. Ni kan väl iaf fucking anstränga er lite iaf ! Och om ni inte kan stava, så låt bli att skriv på engelska, det går mycket bra att skriva på vanlig svenska tack.

Och idag när jag har legat o tänkt lite, så har jag kommit på att jag ska börja ge dagens ris, och dagens ros till folk här i min blogg. Sikken jävla bra idè va?! Mohaha.

Nu ska jag bara försöka hitta nått tecken här uppe som ser ut som ett ris, hrmmm lets see... Okai.

Dagens Ris ¥ : Hrm ett riktigt tufft val, det finns så många ris ibland oss för tillfället *asg* Men dagens ris går till (trumvirvel) *host,host* : Bredbandsbolaget ! Motivering: Men fan, att ni ska terrorisera mig minst 2 ggr om dagen i en vecka för att försöka pracka på mig ett jävla viasatpaket som jag redan tackat nej till en gång är fucking helt jävla otroligt! FY SKÄMS
Dagens Ros --<-@ : Njaa denna visste jag redan, (trumvirvel) : Agga! Motivering: alltid lika kul att läsa din blogg för du är så underbart bra på att skriva, du behärskar både det svenska och engelska språket grymt bra, och du borde verkligen fundera över att göra nått med din skrivarkapacitet! Bra jobbat !

Hihi sååå bra jag är =) Hoppas det här får folk glada. Okai, jag skulle verkligen kunna ha gett riset till 3 personer, men jag orkar inte skriva flera tusen ords motiveringar. Palla. hahahahaha.

Nej nu ska jag sova, har skrivit  blogg i typ 20 minuter nu *frustar* Hej hopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0