Haha.. fitta vad illa.

Min rygg knakar, ett gäng oxå ! Haha, men det är inte så farligt, ska ju snart o jobba. Hoppas jag kan vara på den braiga sidan! Aja.. Män är svin..det är verkligen så. Blir förskräckt på hur denna värld kan vara så ond. Men alltså.. jag förtjänar ju ett gäng styrk egentligen. men fan ibland kommer onda tilda fram.. Och hon är inte snäll!

Aja J ska bara ha så mycket stryk! Hatar teasers ! Hrmm.. förstår mig inte riktigt på han, men det var riktigt kul att prata idag ;P men pinsamt oxå, fan såg ju ut som ett rödljus haha. Tack för att du fick mig att förstå att jag hade mic i datorn, haha.. Har en plan tills ikväll. MOHAHAHA.
Nej nu ska jag kissilissa på toaletten och sen knata iväg, hoppas på att få massa mer turer ikväll. Har bestämt mig för att jag ska blir RIK

Grrrr kallt är det med, värm mig. Skriver mer ikväll! Hejhopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha J = JJ ? hahahaha

2008-01-29 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0