Från mitt hjärta.

Tack! Nu mår jag så jävla bra. Tack!  för att ni har fått mig att inse hur ni är ! Det känns så upplyftande och underbart alltihopa =) Vilken kväll ;) Och ett riktigt stort tack till mina riktiga vänner som alltid finns där i både med och motgång.
Emil : Du din underbara människa.  Du svarar alltid när man behöver prata. Och jag vet att du finns där för mig. Det krävdes bara ett "hej emil, är du vaken" för att du skulle skicka två meddelanden och frågade hur det var. Du förstår verkligen vad jag menar med allt. Och jag vet att du alltid är ärlig när jag kommer med det jag har att säga, det känns så jävla bra ! Vi ska dra nån helg det lovar jag! ett kul hörru! Du är guld värd <3 kärlek till dig!
Malin : Det var inte så länge vi hann umgås innan du flyttade, men jag känner ändå en riktigt kontakt med dig. Skulle verkligen kunna prata med dig om allt. Hoppas vi fortsätter hålla kontakten! <3
Nettan : Det finns ingen annan som du, vi har sån jävla connection så det finns inte. Vi förstår verkligen varandra, och du svarade oxå direkt när jag behövde prata ikväll. Vårat förhållande är verkligen "ge och ta" Även fast du har flyttat runt och grejat med ditt så har vi alltid funnits där för varandra. Du har alltid fått mig att känna mig speciell. Och DU är speciell. Jag älskar verkligen dig ! Lovley <3
Boväng : Min gumma, synd att vi tappat kontakten.. men det känns som om på senaste tiden har det kommit tillbaka lite. Och det får mig att må så jävla bra! Vet att du kommer så fort jag behöver dig och jag vet att du är underbar. Älskar dig gumman, och kommer aldrig sluta göra det! <3
Emelie : Tack, vi pratar typ jämt om allt och inget. Och delar våra problem med varandra. Dig kan jag prata med och du skulle aldrig få för dig att klandra mig för det jag gör lr tycka illa om mig. Du vet att man gör saker i en situation och accepterar det! Känns som om vi är på samma våglängd du och jag. Och även fast vi har våra motgångar och diskussioner så hittar vi alltid tillbaka till det vi hade, och det tar oftast tillbaka till varandra på direkten. Du vet att jag alltid kommer att stötta dig i det du gör och alltid älska dig för den underbara människa DU är ! Massa kärlek <3

Ni alla förtjänar det bästa! Jag är så tacksam för att ni finns där. Ni förstår verkligen hur ett vänskapsförhållande handlar om. GE OCH TA ! Älskar er för de ni är. Och kommer aldrig glömma hur mycket ni betyder för mig! Älskar er alla! Massa pussar och kramar, er Tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0