Fan fan fan.

Alltså.. hrmm.. Miriam jag antar att du läser denna, liksom.. hur kan du säga att DU är besviken på MIG? Liksom.. det är inte min grej att säga till dig vad han gör och inte gör. Tror inte du fattar hur jävla jobbigt det varit för mig att stå imellan er två hela tiden, han säger en sak till mig, och du säger en annan till mig. Och tillslut bestämde jag mig bara för att inte säga ett knyst till nån av er. Och jag ångrar inte det. Och att jag värdesätter hans och min  vänskap mer än din är oxå helt fel. Jag vill vara vän med er båda, och när du säger till mig att välja mellan han och dig, så är inte det ett sånt jättesvårt val, han har ju knappast sagt nåt sånt liksom.. Och att jag får höra att du gått o snackat en massa om mig, så räcker det. Då har jag fått nog. Om du hade nåt problem med mig, så kunde du ha sagt det till mig ist. Nej jag trodde faktiskt inte det om dig.. du som skulle vara min "bästa vän" Knappast.

Kommer alltid älska dig, men sorry gumman, du har faktiskt sumpat det rätt bra ! Vill inte ha vänner som försöker tvinga mig att välja mellan folk, och dessutom pratar illa om mig. Nej tack !


Aja, var bara det jag ville säga, går ju inte att ringa till dig eftersom du bara börjar skrika då. Så då tog jag det här. Hoppas du förstår.


Har kollat på film ikväll, skönt som fan o  bädda ner sig under täcket. Kollade på I am legend. GRYMT BRA FILM ! Årets favorit änsålänge lätt ! Nej, sova blev det inte än eftersom fylleandreas ska gagga på msn ;) Haha. men det gör inget, kan sova länge imorn =) skönt, ska försöka tvinga migsjälv till att sova till typ 15 ! MUMMA. Åh vill ha dig här o kramas med nu, sötis ! Nejfan, ska se vad snubben vill ;)  Mohahahahahahaah --<-@

Godnatt påer. Orkar inte med dagens blablabla idag. Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0