Ett till...

Fan vad jag skriver blogg nuförtiden.. men det är rätt skönt faktiskt.
Var med morsan till mormor idag, hon var mycket trött tyvärr. Och sen blev det jättehemsk när vi skulle gå, hon började gråta och ville följa med. Fyfan vad tragiskt.. det bästa vore om hon gick bort snart, men ändå skulle det vara ruskigt jobbigt. Men fan för att se henne sådär alltså.. det är riktigt hemskt. Ville bara ta med henne hem till mig och ta hand om den lilla tanten. Fan för att bli gammal.. men jag ska iaf bo på kullängen avd1 när jag blir gammal, fan det bästa stället någonsin. Tycker jag iaf. Kommer säkert bli psyk o då hamnar jag ju där. Tyckervi har det mycket bättre, hemtrevligare och mer organiserat hos oss. Fuck verners backe !

Aja.. mamma bjöd på käk på centralen, men fan jag kan inte äta ordentligt. Mår illa direkt typ, sen håller det i flera timmar.

Men en bra sak hände idag.. hade ju kvar 170 spänn på presentkortet och hittade 3 par trosor och en eyeliner.. jättefint alltihopa! Skulle betala i kassan. och då blev det ju fan vara 80 spänn! vet inte om hon räknade fel lr vad det var.. asbra iaf!! Så då har jag lite kvar ändå =) Gudarna kanske var med mig en sväng där iaf.
Hoppas på att psyk ska höra av sig snart, orkar inte vänta. annars får man väl ringa akut om det blir riktigt jävligt. Aja nu ska jag fan sova några timmar, sover lätt bäst på dagarna.

Hej o hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0