Bastards!

Män är svin.. det måste ärligt talat ligga i deras natur. Hrmff.
Aja.. Ändå. Ska laga käk snart, har inte riktigt tagit mig för det än. Har varit på social dokumentation idag, sög rätt så hårt, satt typ o halvsov haha.
Helgen var guld iaf ! fredagen började med att åka till Örebro, gick till kyrkan medans jag väntade på Åsa och Nettan. Har blivit helt frälst i kyrkan faktiskt, vet inte vad det är. Men senaste gångerna jag varit i Örebro har jag varit inne i Nikolaikyrkan. det är en sån fridfullhet där.. och jag fick tom för mig att be. OMG liksom.. jag?! som varken tror på jesus lr gud.. bad. Skumt som fan. Aja snurrade runt på stan med the girls.. sen typ 10 över 10 styr vi mot BikBok. vi går in och innanför står en tjej som säger "hej, ta en påse.. fyll påsen med allt och betala endast 100 kr" Gissa hysterin.. fan slängde ner typ 22 toppar och scarfs. lite skysst. fick 21 plagg för 100 spänn. Och det hade kostat typ 3500 egentligen om jag hade betalat fullt pris. Skysst som fan, det gjorde ju min dag. Sen käkade vi på kinamuren med tommy (Åsas pappa, min låtsaspappa) mycket goood mat.
Aaa just det, jag tog hål i bröstvårtan oxå! Fuck vad ont det gjorde haha!! Men snyggt! aja iaf.. drog till karlskoga en sväng, handlade käk och drog sedan till hallsberg. Visste inte riktigt vad vi skulle göra, för alla var så förbaskat tråkiga så vi drog till Kumla och gick på zätas! Damn vad kul vi hade asså ! Underbar kväll, och riktigt stabil i fötterna NOT haha. Menmen.. bakis hela lördagen med Åsa, låg och myste bara.. jätteskönt. Söndagen jobbade jag och sen kom hem.. då hade Åsa mat färdigt på bordet haha. Hemmafrun ;P
Sen åkte hon hem =( fan gumman saknar dig redan, så glad att vi fått kontakt igen och att du verkligen berättar det svåra för mig. Det uppskattar jag verkligen! Stöttar dig i allt, det vet du !!

menmen.. dagen då.. ont i puppen, haha. Hoppas det läker snabbt som fan. Ska jobba hela veckan, alla dagar förutom lördag. Känns rätt skönt faktiskt, lite stålar.. hrmf. Onsdag ska jag till Emelie och spela monopol med hennes nye karl. kan bli kul.. juh.. hrmff.. 
 
Nejfan nu vet ni lite vad som hänt i mitt liv. Annars så är allt skapligt bra faktiskt. Skiter i fittorna som är elaka, bryr mig inte alls.. tänker inte slösa energi på folk som inte förtjänar det. Bättre att ge dem till de bra.
Nej nu blire matlagning sen hänga vi tvn! Pusss o Kram.


Aaaa just ja, när jag kom hem förut så ser jag nåe stort uppe i ett hörn vid dennis dörr, och vad är det, JO EN BAMSE SPINDEL. Mamma och jag höll på o dö, jag är inte rädd för spindlar, men denna var hemsk. Sen kommer Dennis.. och jag säger "Omg dennis har du sett spindeln" Och han skrattar, självklart är det en låtsas som han satt dit! FAN vad jag hatar män!! Ännu en anledning till det. haha, men det var lite kul faktiskt. Funderade på varför den inte rörde sig mohahaha. Du ska lätt få igen, jag lovar dennis! MOHAHAHAHA Paybacktime !

Nej hejhopp.


Kommentarer
Postat av: mli

ja skit i slynhororna och lägg din energi på mig istället! joho det kan visst bli roligt att spela monopol med mig och R, hehe få bli lite giriga..

2008-01-28 @ 20:40:16
URL: http://enmli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0