Avsäger mig allt..

Nu vill jag bara att typ ALLA ska låta mig vara.. Orkar inte mer skit nu, då blir jag puttad över kanten. Jag orkar verkligen inte, jag behöver vara själv ett tag.. det blir bara skit med alla och allt ändå. De jag vill vara med, hör jag av mig till. Och de som alltid kan höra av sig till mig även fast jag känner såhär är Nettan, Emelie, Emil, Malin, Anna,Agga, Kalle och Dennis (granis) och familjen såklart!  Vill inte ha nått med nån annan att göra just nu. Imorn ska jag ta bussen till Nettan och vara där nån dag. Så snälla.. respektera detta.
Det är så jävla mycket som hänt, och mer grejer från alla.. blir det tusen ggr värre! Nej.. låt mig vara. Tack nu ska jag gå och jobba. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0